Contact met Koekela

Heb je een vraag? Je vindt het antwoord vaak al op deze pagina. Als je vraag hier niet tussen staat, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons.

De meeste gestelde vragen:

Hoe plaats ik een bestelling?

Op deze pagina geven wij je uitleg hoe je kan bestellen.

Hoe kan ik betalen?
  • iDeal: alle Nederlandse banken
  • Creditcard: MasterCard, Maestro, VISA en Amex
  • Paypal
  • Betalen in de winkel. (PIN of Creditcard)

Let op: in onze winkels kan enkel met Pin of Creditcard worden betaald.

Serveert Koekela een high tea?

Zoetigheden zijn onze specialiteit en onze passie, daarom serveren wij geen traditionele high tea(zoet en hartig). Wel serveren wij een heerlijk proeverijtje, waarbij je een selectie van onze bars en cookies krijgt met koffie of thee vanaf 2 personen. Je kunt het proeverijtje eventueel zelf nog uitbreiden met een puntje taart of een scone. Je hoeft voor het proeverijtje niet te reserveren.

Alle veelgestelde vragen:

Bestellen

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Je kunt je bestelling tot 1 dag van tevoren plaatsen vóór 16.00 uur. Na 16.00 uur kun je tot sluitingstijd naar de winkel bellen. Wij zullen dan voor je nagaan of een bestelling voor de volgende dag nog mogelijk is.

Kan ik op rekening bestellen?

Wij leveren niet op rekening. Heeft u een horeca onderneming en wilt u Koekela producten afnemen? Neemt u dan ook contact met ons op via info@koekela.nl

Hoe weet ik of mijn internetbestelling gelukt is?

Jouw bestelling wordt bevestigd per e-mail. Als je geen bevestiging hebt ontvangen is de bestelling niet definitief! Probeer het nog eens of bel naar de winkel.

Ik heb een ingewikkelde bestelling, moet dat via de webshop?

Nee hoor, als je heel veel wilt bestellen en/of heel veel verschillende bestellingen wilt doen, dan kun je altijd even onze winkel bellen, dan helpen wij je graag verder. Uiteraard alleen tijdens de openingstijden. Of stuur een mailtje naar info@koekela.nl

Bezorgen

Bezorgt Koekela ook op mijn adres?

Wij bezorgen alleen binnen centrumring Rotterdam bij een minimale besteding van €50,-. Met behulp van de postcode-check kun je nagaan of Koekela ook bij jou bezorgt.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

Wij bezorgen bij een besteding vanaf €50,-. Per bestelling rekenen wij €5,50 bezorgkosten. Bij bestellingen boven de €100,- is bezorgen gratis.

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je bestelling wijzigen is geen probleem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de desbetreffende winkel.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bestelling annuleren is geen probleem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de desbetreffende winkel.

Betalen en vouchers

Hoe kan ik betalen?
  • iDeal: alle Nederlandse banken
  • Creditcard: MasterCard, Maestro, VISA en Amex
  • Paypal
  • Betalen in de winkel. (PIN of Creditcard)

Let op: in onze winkels kan enkel met Pin of Creditcard worden betaald.

Kan ik met een Koekela cadeaubon betalen?

Momenteel is het helaas nog niet mogelijk om met een Koekela cadeaubon op onze webshop te betalen; Deze kunnen enkel gebruikt worden in onze fysieke winkels.

Kan ik veilig betalen?

Wanneer u een bestelling afrekent, gebeurt dit altijd in een beveiligde omgeving, verzorgd door onze betaalprovider. U kunt er dus op vertrouwen dat uw transactie veilig wordt verwerkt.

Zakelijk

Kan ik op rekening betalen?

Wij leveren niet op rekening. Heeft u een horeca onderneming en wilt u Koekela producten afnemen? Neemt u dan contact met ons op via info@koekela.nl

Kan ik zakelijk bestellen?

Bestellingen kunt u als bedrijf plaatsen via onze webshop op koekela.nl.

Heeft u een horeca onderneming en wilt u Koekela producten afnemen? Neemt u dan contact met ons op via info@koekela.nl

Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?

Als je heel veel wilt bestellen en/of heel veel verschillende bestellingen wilt doen, dan kun je altijd even onze winkel bellen, dan helpen wij je graag verder. Uiteraard alleen tijdens de openingstijden. Of stuur een mailtje naar info@koekela.nl

Allergenen en Dieet Informatie

Wat zijn jullie vegan producten?
Verkoopt u ook suikervrij gebak?

Wij hebben een vegan appeltaartje in ons assortiment gebakken door Rose&Vanilla. Dit 1-persoons product bevat alleen de natuurlijke suikers van de vruchten.

Ik heb een notenallergie. Heeft u ook producten zonder noten?

Wij verkopen een groot aantal producten zonder noten. Omdat al onze producten worden gebakken in dezelfde omgeving is het mogelijk dat deze producten sporen van noten bevatten. Kijk in het allergenenoverzicht op de productpagina of vraag aan ons winkelpersoneel welke producten voor jouw geschikt zijn.

Verkoopt u ook gluten-en/of lactose-vrije producten?

Onze wortel-noten muffin en- cake zijn lactosevrij. Deze producten zijn bereidt zonder melk en boter. Wij hebben 4 verschillende glutenvrije bars in ons assortiment die wij niet zelf bakken maar speciaal inkopen. De bars zijn per stuk voorverpakt zodat ze niet in aanraking komen met onze producten die wel gluten bevatten. Verder verkopen wij een 1-pers vegan appeltaartje, worteltaartje en chocolade-cocostaartje die wij inkopen bij Rose&Vanilla en zijn gluten-en lactosevrij(kunnen wel sporen van gluten bevatten).

Welke Koekela taarten bevatten alcohol?

Onze notentaart bevat een kleine hoeveelheid alcohol. Tijdens het bakproces verdampt de alcohol nagenoeg helemaal en blijft alleen de subtiele smaak van de Brandy over.

Ik ben zwanger, mag ik dan Koekela taart eten?

Wij gebruiken in onze producten alleen gepasteuriseerde zuivel-ingrediënten en gebruiken gepasteuriseerde eiwit voor onze schuim.

Overige vragen

Ik heb een bevroren taart gekocht, hoe kan ik deze het beste ontdooien?

Onze taarten worden met zorg en liefde gemaakt. Om de kwaliteit en smaak zo goed mogelijk te behouden worden bijna al onze taarten direct na het bakken ingevroren. U kunt een bevroren taart het beste de avond voordat u deze gaat nuttigen in de koelkast zetten. Sneller uw taart ontdooien? Plaats de bevroren taart buiten de koeling op een veilige plek. De ontdooitijd varieert van 30 minuten tot 2 uur en is afhankelijk van de soort taart en de weersomstandigheden. Het is het allerlekkerst om een ontdooide taart of punt 15 minuten voor het serveren uit de koelkast te halen. Geniet ervan!

Kan ik ook (verschillende) losse taartpunten bestellen?

Losse punten taart kun je niet van tevoren bestellen maar zijn wel te koop in onze winkel.

Verkoopt u ook kadobonnen?

Wij verkopen kadobonnen vanaf € 10,00. De kadobon is alleen te koop en inwisselbaar in de winkel. De waarde van de kadobon hoeft niet in 1 keer besteed worden. Kadobonnen kunnen in beide winkels ingewisseld worden.

Kan ik een tafel reserveren?

Je kunt bij ons geen tafel reserveren.

Serveert u ook een high tea?

Zoetigheden zijn onze specialiteit en onze passie, daarom serveren wij geen traditionele high tea(zoet en hartig). Wel serveren wij een heerlijk proeverijtje, waarbij je een selectie van onze bars en cookies krijgt met koffie of thee vanaf 2 personen. Je kunt het proeverijtje eventueel zelf nog uitbreiden met een puntje taart of een scone. Je hoeft voor het proeverijtje niet te reserveren.

Is Koekela rolstoel toegankelijk?

Je kunt bij ons met een rolstoel naar binnen. Geef even een seintje aan ons personeel dan kunnen zij je helpen. Helaas zijn onze toiletten alleen via een trap te bereiken, deze zijn dus niet toegankelijk voor rolstoelhouders.

Mag ik mijn hond mee naar binnen nemen?

Jouw lieve viervoeter mag helaas niet mee naar binnen. Wij vinden dit niet hygiënisch vanwege onze open keuken.

Heeft Koekela nog meer vestigingen?

Op dit moment heeft Koekela 2 vestigingen; in Rotterdam en Den Haag. Kijk hier voor meer informatie over onze winkels.

Kan ik ook op andere plekken van Koekela producten genieten?

Wil je op andere plekken in Rotterdam, of daarbuiten, van Koekela producten genieten? kijk dan hier voor de locaties.

Staat je vraag er niet tussen?

Wij hebben ons best gedaan zoveel mogelijk veel voorkomende vragen te beantwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken: